Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Archiwum Zakładowego
pracownik | pokój | tel. |
---|---|---|
Weronika Szewczak | 117 | 120 |
Do zadań Stanowiska należy w szczególności:
1) prowadzenie archiwum zakładowego starostwa oraz pełnienie bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonania czynności kancelaryjnych, w szczególności, w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwionych spraw, właściwego załatwiania spraw i prowadzenia akt spraw;
2) przejmowanie dokumentacji:
a) spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych;
b) niearchiwalnej po państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych, których działalność ustała i które nie mają sukcesora oraz dla których organem założycielskim lub sprawującym nadzór był odpowiednio kierownik podmiotu lub organ jednostki samorządu terytorialnego;
c) na nośniku papierowym ze składu chronologicznego;
d) elektronicznej na informatycznych nośnikach danych, zgromadzonych w składzie informatycznych nośników danych, których zawartości nie skopiowano do systemu EZD;
3) przechowywanie i zabezpieczenie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji;
4) przeprowadzanie skontrum dokumentacji.